Sat Nam & välkommen till andligspis!

Maria heter jag ......och vad det nu betyder !!!
Vilket fall som helst kommer denna blogg att handla om det som står mig varmt om hjärtat. Andligspis är ett namn/uttryck/ form..ja, vad man vill kalla det.....för mig så handlar det om att vara medveten i det jag gör, det jag säger och de jag äter. Att jag försöker vara här och nu .....och alla gånger är det ju ej helt lätt !!

Denna dag har varit rolig, min kära vännina har varit här och vi håller på att arbeta med vår webbsida.....

Har en son som i morse sa " mamma, jag vill vara på hemmadagis i dag"......
Vi har ett litet litet berg på baksidan av vår bagarstuga....där vi sitter och fikar och lyssnar på ljud...........har satt upp ett klätterrep där så nu kklättrar v



FJOLÅRETS BLÅBÄR GÅR JU OCKSÅ BRA!

Kommentarer
Postat av: Maria Olovson

Hej söta älskade vän!!! Gick ju jätte bra för dig att fixa ihop det där :-) Nu är vi ute i cybervärlden du och jag hihihi love you puss

2009-05-26 @ 15:42:26
URL: http://miaolovson.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej, ville bara tala om att jag precis hittat hit. Jag är sjukskriven sen flera år tillbaka och har en kronisk sjukdom som ger fruktansvärda smärtor samt orkeslöshet och trötthet. Och en massa andra symtom. EDS heter sjukdomen. I höstas träffade jag Maja T för första gången det var då jag kom i kontakt med Ayurveda och kunduliniyoga. Gick yoga rehab nu under våren och jag har så mkt att tacka för yogan. Kommer absolut att följa din blogg! Yogan har hjälpt mig tillbaka till livet och min dröm är nu att få läsa till Kundaliniyogalärare för att kunna lära andra i min sits.!!!! Ha det gott! / Pia

2011-06-09 @ 10:50:18
URL: http://edsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0