Vattenballonger Å gurkan växer

Solen skiner och vi myser, allt är så levande allt så vackert.
Våra gurkor växer och växer och det skall vattnas överallt.
Har haft vattenlek med Neo....sedan gjorde vi vattenballonger ....så roligt....och fontäner skall vi göra sa Neo....det gäller verkligen att vara varsam med skruven när man skall göra hål på ballongen. Jo, vi hade en massa ballonger som fick vara fontäner och blöta blev vi.

Idag är det planeten Merkurius som råder och enligt yoga så är det affärer och komunikationsom gäller.  Ett yoga pass för hjärnan och rening skulle väl gå i dess energier.

Meditation som är så skönt att göra just nu tycker jag är att lyssna på alla dess olika ljud som natuen bjuder på!!
Det finns ju så många fler ljud än man tror och alla dofter!


Bilden nedan är Tim som gosar med våra kycklingar.






- Jo, mamma jag skall visst gräva upp potatisen nu. Försök du ta mig!!!!





" I dag skall jag använda mer tid till att söka efter allt positivt hos mig själv. I dag ser jag mig själv som en fantastisk människa och medger det också"
     Från gäldjeboken som jag fått att min syster.


Ska göra rabarber paj och kräm nu......

Va det ljus du är !!
               Ha det gott,Maria


Kommentarer
Postat av: Stigge

Man ska alltid vara varsam med skruven ..:)

Kram på dej :)

2009-07-11 @ 00:17:53
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0