Hälsansdag i Skellefteå!!!

Vilken underbar dag jag har haft uppe i norr. Vilka fina människor jag träffat. Dessa möten  är så glädjande, uppfriskande och intressanta. Det är roligt att vara med på mässor må jag säga, nya kontakter nya vänner, gamla bekanta som jag ej träffat på länge.
Vi hade unga som äldre som rockade rockring med leenden på sina läppar och ett gym köpte en hel bunt för cirkelträning......
Det är väldigt intressant detta när människor skall rocka.....det första många säger är "- jag har aldrig kunnat rocka rockring " eller " jag kan ej ".
Varför nedvärdera sig själv, varför vara negativ !  
Så när jag då säger " detta klarar du av, den är enklare att rocka med, testa ! "  Och så rockar de..och de klarar det med ett stort smile!!!

Är det inte så att man slösar på sin energi med att vara negativ, det känns som det. Om man försöker vara i nuet så skulle sådan tankar minskas och man skulle testa rockringen eller något annat utan att tänka på att förr kunde jag ej....

Gjorde en investering .........köpte ett par MBT-skor.........oj, så sköna !!
TIPS...köp ett par.

Vi hade en underbar böngryta stående på bordet när vi kom hem......syrrans sambo är en bra naprapat men även kock!!! 
Mat är mer än mätta magar för stunden. Inom yogan har det bettydelse hur den odlas, hur den behandlas, förvaras och hur den äts för vilken energi  den tillför. Maten har en andlig dimension, vi äter för själen å !
Produtionen av serotoin ökar vid intag av långsamma kolhydrater tex grönsaker, bönor, frukt, råris mm.

Dröm rosa drömmar,Maria







Kommentarer
Postat av: Stigge

Ha ha Hej ..:) Kul att se dej med ...:) Nu har jag ett ansikte på Yoga maria ...;) Å inte bara ett namn ..:)

Å finns de nåt finare än kvinnor ?? Eller e jag helt fel ute ...;)



Hoppas de inte e så länge innan vi ses nästa gång åxå ..:)

Massa kramar från mej :)

2009-06-07 @ 20:57:30
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0