Dancing in the rain....

Ja, en sådan mysig regnig dag...då vill jag ligga i soffan med en bra bok en god kopp te !!!
jag hade i stället en rolig dag på jobbet, med att mäta ut var olika montrar skall stå.....det är bra för min logiska hjärnhalva fick jag höra....man skall ju använda båda!!!
Väl hemma så stod maten på bordet....mungbönsgryta! Sen har Neo och jag lekt, byggde koja i garderoben, kastat boll, åka karusell, badrummet blev en pool, läst böcker, sprungit, kastat keps....ja denna lille man med denna stora själ har en massa ider....å det e ba å hacka på.

Lite tips på böcker kommer här , fick en fråga vilka böcker jag gillar....

Önskar att alla läste dem, skulle säkert så ett frö här och där ,för en ännu vackrare framtid för våra barn och ett ännu glädjefullare liv här och nu.

- Äkta vara            mats-eric nilsson --super intressant om den mat som vi stoppar i oss!!!
- the little prins            antoine de saint-exupery
-En ny jord             eckhart tolle  -  läs den !!!!   Det går!!
-Kvinnosjälens kraft           hernan huarache mamani......en underbar bok om vår urkraft bla....
- bli yngre lev längre     Deepak chopra   ....alla böcker av denna man är att läsa
- Natur andar och vad de säger   wolfgang weirauch
- Spelet om 3g     mona nilsson   fakta och desinformation i det trådlösa samhället....har träffat denna kvinna, hon gör ett fantastiskt jobb där ute..
- den 9,10 insikten    james redfield.......underbart härliga väverr han in allt i en roman
- way of the peaceful warrior   dan millman.....94-95 läste jag den när jag bodde i KL en av de första böckerna som jag började vakna av.

ha det gott,maria

" i dag skall jag stanna upp och minnas alla de gånger då jag med kärlek delat med mig av mig själv i vetskap att de är desamma som framgång. jag är en mycket rik människa när jag förstår att de ögonblick som har sin upprinnelse i kärlek ej kan mätas på någon sorts skala. De är ovärdeliga "

från en bok som jag fått av min vackra syster


Kommentarer
Postat av: Jennike

Åh, älskade du Tack för den fina sommarpresenten!!! Gissa om vi ser framemot hösten! Det var precis vad vi behövde, den bästa present ni kunde ge oss...förutom gåvan att få vara med era barn under dagarna! Kram

2009-06-17 @ 19:34:42
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Så underbart att läsa din blogg. Jag riktigt kan se dig framför mig. Saknar yoga och längtar tills inbjudan kommer om yoga i det fria :)KRAM

2009-06-23 @ 21:35:06
URL: http://www.helafamiljen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0